Gambia onder mijn voeten - Reisverslagen van Maaike van Zelst - WaarBenJij.nu Gambia onder mijn voeten - Reisverslagen van Maaike van Zelst - WaarBenJij.nu

Gambia onder mijn voeten

5 februari vertrek ik naar Gambia!
Hier ga ik een aantal maanden vrijwilligerswerk doen.
Vanaf 22 maart ben ik werkzaam op de Lodge van Stichting Second home. Hier wonen 8 kinderen met een verstandelijke beperking. Hier wordt er een team van 3 nanny's en een watchman geleidt door een Gambiaanse vrouw.
Zij woont hier, samen met haar dochtertje van 3.
Ik verblijf ook op de lodge tijdens mijn periode van vrijwilligerswerk.

Werk aan de winkel!

Maaike

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2010

Try to enjoy my last moments at the smiling coast

11 Mei 2010

Ups en Downs

23 April 2010

En ik noem hem... Wurmpie!

20 April 2010

Ode aan Herman en Annette en meer !!

12 April 2010

Herenigd met pa en moe
Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 43837

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Juni 2010

Gambia onder mijn voeten

Landen bezocht: