Nog 1 Avond, nog 1 nacht - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu Nog 1 Avond, nog 1 nacht - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu

Nog 1 Avond, nog 1 nacht

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

04 Februari 2010 | Nederland, Bad Nieuweschans

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het eerst schreef. Wel nu, de dag voor vertrek een nieuw verhaaltje!
Mijn koffer en handbaggage staat gepakt naast mij.
De stress slaat wel een beetje toe. Gna Gna!!

Morgenochtend vertrekken mijn ouders, Chiel en ik naar schiphol. Om half 7 rijden! Vroegte!
Om 12:55 hoor ik te gaan vliegen, wie weet vertraging? We zullen het morgen zien!

Op plaats van bestemming hoop ik Ebrima, de watchman, aan te treffen!

Morgennacht zal ik dus al in Madiana slapen! Best een vreemd idee! Hier hebben we dus 8 weken naartoe geleefd!!!!!

Ik ga jullie op de hoogte houden en hoop weer leuke reacties te lezen in Gambia!

See you in the Gambia! :D

xxxx
Maaike

  • 04 Februari 2010 - 18:07

    Martine Van Der Vis:

    slaap lekker vanacht in je eigen bedje!
    En een hele goede reis.
    Ga ervan genieten!!

    Liefs!

  • 05 Februari 2010 - 15:23

    Chiel:

    Lieverd! ik zit alweer thuis, en jij hangt nog in de lucht:P
    Hoop dat het vanavond beetje goed gaat daar, watchmen moet maar goed op je 'watchen':P

    Dikke kus uit het koude holland!


  • 05 Februari 2010 - 21:30

    Vicky:

    Hee meis ! Ben jaloers,jij al daar en ik nog hier! Maar goed 2 daagjes ! Hoop dat je alles goed gevonden hebt daar en we zien elkaar maandag! En dan moeten we echt een beetje aan de bak he?xxxxxxxxx

  • 06 Februari 2010 - 09:50

    Herman En Annette:

    Hallo Maaike,

    Les net de mail dat je goed bent aangekomen. We wensen je een onwijs leuke tijd daar. We zullen je zeker af en toe bellen. groetjes aan Ebrima. Veel liefs van Herman en Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 43884

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Juni 2010

Gambia onder mijn voeten

Landen bezocht: