Wijzigingen - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu Wijzigingen - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu

Wijzigingen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

19 Februari 2010 | Gambia, Kololi

Hoi betrouwbare lezers!!

Hier weer een nieuw berichtje, met een nieuwe belevenis!

Ik ben vanmiddag halsoverkop verhuist van Madiana naar Kololi. Vanacht slaap ik bij een vriendin en morgen verruil ik dat voor een hotel. In Madiana bleek het niet meer veilig te zijn, na 2 onrustige nachten. De watchman had blijkbaar toch andere ideeen bij 'een compound delen'. Ook hij is alsoverkop vertrokken. Maak me toch een beetje zorgen om de honden! Die renden nog een heel eind achter me aan toen ik bepakt en bezakt weg reed in de Sjoefkie.

Het is wel beter zo.... Maar had dit allemaal niet verwacht en zeker niet gewild!
Sorry pap en mam, dat ik jullie hier mee moet opzadelen!

Liefs!
Maaike

  • 20 Februari 2010 - 12:31

    Mams En Paps:

    Hopelijk wordt het weer leuk. Kan je lekker zwemmen. Je zit daar lekker centraal.
    Groetjes aan Bionde.
    Nog 3 weken dan komt je Chielletje.

  • 20 Februari 2010 - 14:01

    Paula:

    pppfffff kan je mams weer rustig slapen meid, hoop dat het nu een beetje rustiger wordt en je echt kunt genieten

    liefs paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 43887

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Juni 2010

Gambia onder mijn voeten

Landen bezocht: