Voorbereidingen - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

11 December 2009 | Nederland, Bad Nieuweschans

Hee!

Over precies 8 weken vertrek ik richting Gambia! Dat is wel supersnel, te bedenken dat ik pas begin deze week ben begonnen met regelen! Alles belandde in een stroomversnelling en ik heb gewoon al een vertrekdatum geregeld!
Te weten: 5 februari!

Zo spannend allemaal!

Ik hoop deze blog zo veel mogelijk bij te houden. Al leert mijn ervaring dat ik daar niet zo heeeel goed in ben. Ook in Gambia zijn computers en internet niet vanzelfsprekend. Maar ik zal zeker tijd vrij maken om 'waar is Maaike toch?' bij te houden!
Clichéverhaaltje?

Nu maar lekker genieten van het idee dat mijn droom eindelijk werkelijkheid wordt!

Liefs!
Maaike


  • 11 December 2009 - 15:49

    Ineke:

    Lieve Dinieejj(L)

    Ik wens je heel veel plezier! En ben echt supertrots op je dat je dit gaat doen!

    Liefs, Ineke

  • 13 December 2009 - 22:50

    Vicky:

    hey lieve Maaike,
    hoop zo dat ik mee kan, ga er alles aan doen, zie het helemaal zitten! Ik laat wat weten deze week!Duim voor me en voor ons!

  • 12 Januari 2010 - 16:44

    Nienke Heutink:

    Heey!

    Komt steeds dichterbij! Ik vertrek 27 Januari weet nog goed dat ik zei: 'Nog maar 6 maanden en dan vetrek ik!' Echt heel raar. Ik hoorde van mama dat je mooie dingen gaat doen daar! Jij ook heel veel geluk en succes meis!

    Veel liefs Nienke

  • 12 Januari 2010 - 18:31

    Simon En Tina:

    Lieve Maaike,

    Als "nepvader" wensen Tina en ik jou het allerbest op je reis naar Gambia. Het land is voor jou niet onbekend, maar om te zeggen dat je alles al weet gaat ook weer te ver. Je zoek- en ontdekkingstocht in Gambia zal je leven op een "hoger level" brengen. Wij bewonderen je moed, reislustigheid; het lef om het gewoon "te doen" en je studiezin om echt iets van je leven te maken.

    Je bent en blijft ons (mijn) toppertje en geven je alvast een dikke knuffel

    We blijven je volgen, ook in Thailand......

    We love you babe :-)

    Simon en Tina

  • 22 Januari 2010 - 20:32

    Martine Van Der Vis:

    spannend spannend meid!
    we blijven contacten! En geniet nog even van de nederlandse dingen en familie & vrienden!!

    Liefss!

  • 02 Februari 2010 - 12:47

    Tineke:

    ik ga je volgen wijffie
    wens je een hele mooie fijne leerzame tijd daar
    xx 10eke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 43880

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Juni 2010

Gambia onder mijn voeten

Landen bezocht: