Finally mobiel !! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu Finally mobiel !! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu

Finally mobiel !!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

16 Februari 2010 | Gambia, Kololi

Hey lieve iedereen!!

Welgeteld een uurtje geleden heb ik mijn auto eindelijk op kunnen halen, compleet met nummerplaten, originele verzekeringspapieren en stickers op de voorruit!! Gelijk naar het internetcafé gecrosst en dit blogje gaan schrijven (wil mijn geluk graag delen!!) hahaha!
Je moet hier wel overal oren en ogen hebben, ze rijden hier als idioten!!
Gisteren hebben we niet heel veel uitgevreten. Even naar travelpoort gelopen om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een hotelletje in Maart.
Dit maar even nader onderzoeken op internet! Wil natuurlijk wel een romantisch plekje met mijn schatje!

Ik laat jullie weten wanneer er weer spraakmakende dingen zijn gebeurd! Ik wacht nog op mijn overlevingsspullen en we moeten nog achter nieuw werk aan!
Het andere project heeft vandaag 2 keer gebeld en heb beide keren uitgelegd dat we echt niet meer verder gaan met het project om bepaalde redenen. Ze begrepen het wel.

Voor nu, een dikke kus!
Liefs!!
Maaike

  • 16 Februari 2010 - 18:28

    Piet Uit Zwollywood:

    heey schoonheid ;)

    ben blij voor je dat je mobiel bent ;) leuk karretje :p.

    liefs

  • 17 Februari 2010 - 08:09

    Paps En Mams:

    Hey Mikey,
    Eindelijk het karretje. Gelukkig dat je nu kan gaan waar en wanneer je wil. Veel plezier van het SUVtje!
    liefs van ons

  • 17 Februari 2010 - 17:49

    De Grote Broer:

    ik ken die auto ergens van!
    hoe gaat het daar in de gambia?:D

    wel leuk zo om je reis te volgen. dus laat het maar even weten als je weer nieuws hebt.

    groetenn(K)pedro

  • 18 Februari 2010 - 13:28

    Anita:

    Wat super dat je eindelijk mobiel (èn onafhankelijk!!) bent!
    Heerlijk!!

    Ook wegen tegengekomen zoals wij met de bus toen? hahahahaha.

    hartelijke groetjes van ons allemaal

  • 18 Februari 2010 - 20:43

    Erica:

    Meid wat beleef jij een avonturen en wat schrijf je leuk, ik wens je een goeie tijd toe daar. Doei !
    PS hier nog steeds sneeuw :(

  • 19 Februari 2010 - 15:26

    Ineke:

    Vett stoer(H)
    Mis je:(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 43886

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Juni 2010

Gambia onder mijn voeten

Landen bezocht: