Update - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu

Update

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

23 Februari 2010 | Gambia, Banjul

DagDag lieve lezers!

Super om te lezen en te horen dat jullie zo aan me denken! Soms belletjes van mensen waarvan ik het niet 'verwacht'! Superbedankt en blijf het doen!

Mijn tijd in het hotel heeft nu al een hoop goed gemaakt! Voel me er een stuk meer op mijn gemak en de mensen zijn niet zo opdringerig!
De afgelopen dagen met Peter en Bionde doorgebracht, zo gezellig!

Vanmorgen op zoek gegaan naar de Methodist Special School. Uiteindelijk gevonden dankzij het hoofd van de Dovenschool. Volgens hem zou ik bij de school niemand aantreffen, ivm een vrije dag...
En zoals hij al zei, de school was verlaten. Het zag er ook niet naar uit dat het verder wel vaak gebruikt werd... Binnenkort nog maar eens kijken!

Vandaag ook in Madiana geweest, ff de boel gecheckt. De compound lag er netjes bij, in de hondenbakken zat eten. Danger was nergens te bekennen helaas! Banjer begroette ons hartelijk! Heb even wat spulletjes meegenomen en weer vertrokken naar de bewoonde wereld!

Zo, dat was de update weer even, ik ga wat filmpjes halen bij Vicky en lekker chillen in mijn paleisje!

Liefs!
Maaike <3

  • 23 Februari 2010 - 20:18

    Herman En Annette:

    Hoi Maaike,

    Zoals beloofd een reactie van ons. Fijn om te lezen dat het goed gaat. Geniet er van en tot horens.

    Liefs Herman en Annette

  • 24 Februari 2010 - 15:52

    Ineke:

    Waarom is het bij jou zulks lekker weer vergeleken bij hier:|
    LoveYouChick!!<3

  • 25 Februari 2010 - 19:28

    Martine Van Der Vis:

    heee girl!
    wat een verhalen allemaal. fijn dat het nu weer beter gaat!
    sorry hoor dat ik net niet zoveel tijd had!
    maar we contacten snel weer ok?
    heee succes met alles!
    probeer er ook maar lekker van te genieten :D
    Liefss!

  • 26 Februari 2010 - 20:31

    Chiel Günther:

    Hee Toppertje van me!
    Aftellen! nog maar 2 weekjes! wordt helemaal super met jou! (L)

  • 01 Maart 2010 - 18:27

    Jan En Joke:

    Wat schrijf je leuk.
    Kijk uit a.u.b. pas goed op je zelf. Veel succes met het werk dat je nu hebt gevonden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 43892

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Juni 2010

Gambia onder mijn voeten

Landen bezocht: