Gezellig int hotel - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu Gezellig int hotel - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu

Gezellig int hotel

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

21 Februari 2010 | Gambia, Banjul

Heyhoi!

Hier is ze weer, vanuit het warme Gambia!!
Vanochtend ben ik wakker geworden in een lekker bedje van het hotel!
Wederom als een blok in slaap gevallen, nadat ik nog even Chiel z'n stem mocht horen aan de telefoon!

Gisteren heb ik ingecheckt in het hotel! Dit was, nogmaals, niet gepland...!!

Gistermiddag hebben Bionde, Peter en ik afgesproken in Ali Baba's Garden. Lekker gekletst en een pizza gegeten!
Daarna zijn we naar ManajLodge gegaan, waar Bionde en Peter verblijven. Ziet er leuk uit!
's Avonds hebben we in mijn 'crib' afgesproken. Ook hier weer lekker gekletst en chipjes gegeten!!!
Daarna dus als een blok in slaap gevallen!

Vandaag zien we het wel weer, ik denk dat we lekker gaan zwembadden vandaag...!!

Liefs!!!
Maaike

  • 22 Februari 2010 - 06:58

    Anita:

    Wat een verhaal... Pfff
    Blij dat je dan in een hotel verblijft. Veiligheid voor alles!

    Liefs en een dikke knuffel uit 3borg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 43894

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Juni 2010

Gambia onder mijn voeten

Landen bezocht: