Vick!!! K word gek van ze!! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu Vick!!! K word gek van ze!! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Maaike Zelst - WaarBenJij.nu

Vick!!! K word gek van ze!!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

15 Februari 2010 | Gambia, Kololi

HoiHoi!!

Hello! What's your nice name? Where do you come from? Is it your first time in the Gambia? No problem heeeeee... Just want to be friends!
Yeahhhhhh, right!
Hoevaak ik mensen wel niet te woord moet staan, niet gezond meer. Vanmiddag maar gedaan alsof ik doof/stom was! Dat hielp!
''Ohh, She's funny hea!''
Nou, was niet grappig bedoeld hoor!

Ff een korte update van de afgelopen dagen!

Vrijdag wijn gedronken @ Amsterdam Dolphins. Daarna maar lekker in bedje gedoken! Lekker 100uit gekletst met Vicky, echt fijn dat ze hier is!

Zaterdag maar weer naar Jerriba. Hij vond dat ik de auto nu wel kon ophalen. Met een geschreven nummerbord welliswaar, en zonder stickers. Dit werd me door Ebrima en Peaceful ten strengste afgeraden. De auto dus ook maar laten staan! Verdorie! Morgen gaat Ebrima het proberen te regelen.
Zaterdagavond op stap met Vick! Totties en Wow! Ook hier worden we non-stop geclaimd door Gambianen. Het woord 'NEE' snappen ze hier toch niet zo heel goed. Later bleek Vicky haar portemonnee gejat te zijn door 1 van die vervelende mormels!
Dus wij naar het 'politiebureau'.. Moesten we die jongen maar gaan zoeken. haha! denk maar niet dat dat lukte......
Terug naar huis, lekker slapen!

Zondag, rustdag! ook hier in Gambia niet veel gedaan op LazySunday. Wel even naar het strand geweest! Gezellig, met al die zondagvierende Gambianen!
Vandaag was het heeel koud, winderig, niet fijn! Tijd voor een warme douche! Impossible!
Het project hebben we ook maar afgezegd. Is toch niet helemaal ons ding. Nieuwe aanbodjes gekregen hier en daar, dus komt zeker goed!

Morgen wordt de auto als het goed is geregeld........
Mijn geloofwaardigheid zal wel gekelderd zijn ????
We wachten weer ongeduldig af!
I want my car!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen ook weer terug naar Madiana! We zien het wel weer!

Voor nu, een dikke smok!
Tot gauw!

Liefs! Maaike

• 15 Februari 2010 - 08:49

Ineke:

Dus...Nog geen auto!
    Vervelend hoor!!
    Ben benieuwd wat voor een project je gaat doen!!
    Spannend!!
    Dikke smok terug!

• 15 Februari 2010 - 17:16

Mamma:

We hopen voor je dat het vandaag rond komt met de auto! En bij jou koud....?23 graden zeker??? Luxe probleem!!! Hier is het pas koud!!!! Brrrrrr. Succes met de auto, het weer, de Gambianen (How was your night?? Sleep like a baby??? You look very smart!We kennen het verhaal zo onderhand)Kan me voorstellen dat je het zat wordt!) En ook succes met het "nieuwe project" XXXjes van Paps en Mams en kinderen

• 16 Februari 2010 - 13:59

Paula:

hallo klein meissie in dat verre grote land
    even een groet uit koude pekela vind het nog steeds heel dapper hoor van je deze onderneming ik zal regelmatig je reisverslagen lezen leuk........en vind het toch een hele gerustelling dat je een serieuze bodycard om je heen hebt hahaha

groetjes en liefs van paula